DELHAIZE MAGAZINE

 
 

DELHAIZE MAGAZINE

Jaar: 2017 - 2018 - 2019

Tweemaandelijks verdiepen we ons samen met Jeroen De Pauw in een product dat door Delhaize magazine in de spotlights wordt gezet. Dat levert smaakvolle filmpjes op waarin de traditie, het artisanale vakmanschap en de duurzame werkwijze van de producent stijlvol in beeld worden gebracht. Zowel voor Instore displays, Facebook, Instagram als Youtube.

 
 

 
 

DELHAIZE DODE HOEK TRAINING

Jaar: 2018

Delhaize heeft dagelijks heel wat vrachtwagens op de baan en stelt dus de veiligheid van alle weggebruikers voorop. Met de Dode Hoek Training leren ze al jaren scholen en organisaties omgaan met het dode hoek gevaar. Om deze gratis dienst extra in de kijker te zetten, zowel intern als op social media, vroegen ze ons om een promofilm te maken.

 
 

 
 

DELHAIZE LOCAL PRODUCTS

Jaar: 2016

Een online interactieve campagne over elf Belgische lokale en artisanale producten. In een eerste reeks stellen we het product voor. Op het einde vraagt de producent telkens aan de kijkers waarmee zij het product in de keuken zouden gebruiken.

 
 

Per product werden enkele van de beste food-pairings klaargemaakt bij de producent en samen met de bedenkers geproefd, wat een nieuwe reeks van elf filmpjes opleverde.

 
 

Bekijk alle films in deze campagne op onze Vimeo pagina

 
 

NLAndries De Winter